wh0's there??

Tuesday, April 16, 2013

minah kilang :3


gadis kilang sudah.. :D




Skang aku minah kilang…hehehehe atau minah karan..perghhh glamor btul title tu kn?? Hmmmm mcm xsuai je keje tu ngan aku kn? Abes da kasar tgn aku sebab salu buat pnutup botol air ECPIaku xnk keje sbnanya tp dsebabkn sahut cabarn parent aku …apelg aku mmg pantang dicabar…aku kn PRINCESS so aku serba boleh!! Ayah ckp aku xtau pape.. mcm “aym karan” ha!! Skang terbukti aku serba boleh..aku xnyusahkan ibu lg…aku da ada duit sendri..aku tuang minyak keta kalo aku nk gune keta..aku beli kasut nike , heels lg..  aku beli aksesori sendiri..baju kesukaan…sun glasses aku tempah yg ada power kt AXIS  lg…mcam2 lg ar aku da beli untuk diri sendri..SEMUA TU DUIT TITIK PELUH AKU..so sape kata aku tak boleh buat keje …

Seawall pagi aku da bangun siapkn adik aku g tadika..pastu baru aku pulak bersiap g kerje..ptng baru aku balik..kalo aku xkeje  semua keje rumah aku yang buat..cume masak je jarng aku buat .. hehehehe tunggu kne suruh baru aku buat..(xminat).so skang aku mmg expert gler dlm hal urusan kerje rumah ni…kau ade?HAHAHA

Actually aku nk cter pasal keje aku ni…hmmm aku kt kilang air ni mcm jd ‘pemes’ la pulak..tua,muda pkcik mkcik semua suke “usha”  atau usik aku..smpai kdang2 aku lemas nak je aku berhenti kerje..bila aku ckp ngn parent nk berhenti  sebab aku slalu di usik di kaco parent aku ckap “biasa ar”…tu baru sikit..kilang kecik..xkn xbiasa kne usik..adoyaiiii aku kuatkn ati jgak keje cabaran …

Tapi kali ni aku mcam ilang sabr pulak td ada kakak tu jeles gler ngan aku sbab “laki” dia duk usik aku je..semua da tau aku jd bahan usikan..smpaikan supervisor kt tmpat keje pun jd sporting komplot  ngn pkerje laki2 kenekan aku..pkerje laki2 sampai buat permintaan ngan supervisor suh aku bkerja kt deparment dyeowng bru ada umphhhh…perghhhh malu gler aku bile mkcik tu arahkan aku tukar keje…

kbnyakkan laki org..ada bagi aku lagu..nyanyi untk aku..mmg lawak bile dikenang..tu yg smpai bini2 dyeowng jeles marah2 kt laki msing2..hahahahaha…tp bukan salah aku..da laki dyeowng dtg2 usik2 nyanyi2 untuk aku..bile aku xlayan siap ugut nk bagi “minyak DAGU..minyak PENGASIH " ..kt aku…seram tau!!! Smpai ada lalu blkang aku ckap TUNGGGGGGuuuu!!! Perghhh tkut gler bhai …tp semua aku cter kt parent aku…

Alhamdulillah smpai skang xda pape terjd kt aku..myb dyeowg geram tgok aku sombong sgt kot!!...tp aku tkut nk ramah sgat sebab nti slah fham  ada pulak yg jeles..huh susah jgk jd PRINCESS NI KN?? Hahahahaha…tp sbnarnya aku g keje poyo je..mcm aku g skola..xbersolek,,pkai t-shirt  ECPI..pakai tudung  lagi…da teruk aku kene usik…aku langsung xbergaya mcm PRINCESS tp myb aku comey kot!! haha..*perasann jp ! So aku jd perhatian,,,tambahan result SPM aku pulak boleh ar dibnggakan..*wekss..so aku jd semakin pames2 kt situ..sampai anak bos ECPI tu pun pelawa aku gi genting…HEHEHEHE tp aku tolak …ckap mcm2 alasan…

hm...don worry aku still PRINCESS yg pandai jaga diri n tak mudah jatuh hati kt sape2….bukan senang beb nk dpt PRINCESS CELOP NIHEHEHEHE….hanya yg tahan hati..tahan dugaan..cool , sabar ngan kerenah  aku je boleh stay ngan aku..

DONE ! PUBLISH !

















HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

2 comments: