wh0's there??

Monday, February 4, 2013

KEJE OH KEJE !



ASSALAMUALAIKUM   :)




Hye peep!!!....meh bce kesah aku ni….latest new  about my  self…semenjak abes skola ni idop aku  gasenye lebih busy kot….byak sgt hal yg nk dipikirkn smpai xsempat nk gase bosan dok  umah…*tipu k tipu..haha
Ape tak busynye…aku kne pakse g keje oleh parenta aku???...langsung xterpikir dlm pale otak aku pas spm nk keje….hmmmm tension jgk mule2 tu ble parents aku da sibuk2 citer pasal keje bile tau name aku xnaik untuk g PLKN sesi pertame ni…pkir aku da selamat dari plkn..gupe2nye benda lain pulak  aku kne hadap…

Yang xsyoknye keje offer aku..aku langsung xapply tp tbe2 keje dtng melamar aku smpai 3 tempat…so ape lagi ar aku pilih yg paling sng skali xpnat ,relax, santai2..Iaitu jage ofis sewa keta..keje mudah masuk keje petang blek mlm..so boleh ar parent aku anta n amek aku..keje mmg mudah aku juz amek booking spe2 nk sewa keta angkat col.. tolong taip2 keje bos sikit smpi ley layan fb..best kn??? …so byak jgk jumpe plbagai ragam pnyewa keta..kbyakan  pelajar POLI..hehehehe

Mmg best keje kt situ tp syg seribu kali syg..aku  pulak stat merungut sbab xsngup amek aku mlm2 kul 11 mlm..sbB selalu ayah aku tido awl..jd msuk mnggu ke3 ayah da suh stop keje tu..tp aku wt donno je..so ebu aku yg deal ngan kwan dye pasal  aku quit..

Esok pulak aku nk stat kt tempat keje baru..tp kali ni aku g berkwan ..an0 n kak farah.. sme keje..harap2 keje sng…msuk kul 8 pai kul 4 ..tempat keje dkat je xpyh lg parent aku nk susah2 anta n amek aku..harap2 keje snag n relax jgk…gaji minggu pulak uh..mst best kn??..tp tgok r aku tahan ke tidak ngan keje baru aku  ..hehehe

Yg merisaukan aku ialah skang aku  nga bljau kete..so cmne nk ckp ngan bos kalo nk cuti..mst malu kn??baru keje da nk cuti…adoyaiii..cmne nk ckp nnti….dak an0 pulak xamek lesen so aku kne ckp sndri nmpaknye….hmmmmm ..riisau2!!!...

Jadual aku dok umah mmg agak pdat kn??pagi2 aku da bgun…kne siap2 adik aku nk g tadika..tugas ibu smue aku tanggung ..lpas je parent g keje adik da g kola..aku apelg tido r smule…best xde spe2 ganggu ..bgun tido da kne basuh bju..kdg2 mask kalo ibu aku suh mask…ptg da g keje so life aku mcm bz je kn??? ..tp syukur jgk sbb xde ar aku gase bosan nau sjak xskola ..


HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment