wh0's there??

Thursday, December 20, 2012

kau ade ??


Hmmmm..lme gler  tak update blog..bukan xde cerita tp malas sgt nk menaip …mengarang2 maklum ar da abes skola…hehehehe so skang mase untuk aku bermalas2an….bestnye!!!!

sejak  abes spm ni aku x tau lg erti bosann xde lg dlm kamus idop aku skang..myb mase aku yg padat je…smpai mse tuk berehat kt umah pun xpuas lg….ape tidaknye…abes je paper biologi 3.30 aku da terburu2  keluar dr dewan…flight  yg ibu aku booking betol2 kul 7 ptg..so msti da ada kt airport dlm kul 5 lebih..so mst rushing sebab parent aku takut kl jem org blek keje kol 5…so mmg aku xde say gud bye pn pd kwn2 hnye yg tersermpak je aku bye2…

Hmmm percutian aku di Langkawi je …tp naik flight hehehe .Acctlly bkn first time naik flight tp kali ni mmg mnakutkn …ujan,,beserta petir, kilat..huh !!! takut gler..ade mase penumpang menjerit  ble gase cm naik roller coaster  mase pilot nk elak awn ke ape ke aku pn x tau..tp mmg takut gler..aku sentiase berdoa.. bce bermcm2 surah…bg mghilangkn ketakutan..ape tidaknye aku duduk terpisah jaoh dr parent..aku tercampak kt dpan ngan adik aku aris…so bayangkn…aku hnye mmpu mngemgam tgan2 aris je bg mghilangkn ketakutan…ble flight kembali stbil  ayah cpt2 cri kami ajak duduk berhmpiran ngan deowng..ayah ngan aris aku ngn ibu dan isya…tp nseb baik prjalanan xsmpai 1 jam..so ble mndarat happy smule lupe ketakutan td….

Blek dr langkwi rehat 1 mggu g mlawat abg aku d kl pastu teman ayah bertugas kt SDSi..dr pg pai mlm kot…pastu da sibuk2 smule packing brg nk g pangkor 4 hari..byak brg jgk bwk..ayah bertugas untuk Puisi Antarabangsa tp aku ngn ibu adik2 holiday..

Parents aku tempah bilik mmg best..dekat gler ngan pantai..n depn bilik swimming pool…mmg parent aku mintak dr resort tmpt yg strategic tu…second day aku da main mcm2 permainn naik pelambung besar ber4 pastu bot laju tarik perghhhh mmeg teruja gler takut, sakit semua gase…pastu xserik naik lg banana bot..mmg best…esok pg2 kol 8.30 kteowg da naik bot g snorkelling, keliling pulau, mand-mande…mase mndi uh ade monyet bwk lari beg sedare mkcik ani…dlm beg tu cume ade nset galxy note n wallet je…puhhh terabur duit2 mkcik tu dikerjekn sang monyet..mmg gamat skjap tmpat tu ..nset nsib baik xde pape kalo tidak mst mnages xberlagu mkcik tu….ape tidaknya nye jatuh dr atas ke bwh..

Pg isnn aku da kemas2 blek Melaka..pastu setiap ari aku tolong ibu aku buat keje2 dia..jadi typist tp bergaji..hehehe..byak taw!! Pasni da siap parent aku rancang nk ke Genting plak…insya- allah jadi bermalam di sana ..lame aku xg genting..last aku pegi mse drjg 6..bayangkn!!msti  byk perubahan..

Hmmm tp smpai skang aku x amek lessen keta lg…bia aku puas enjoy dlu..kwn2 smue da stat pegang stering tp aku still cool…xpe..byk mse lg.ntah2 aku dpat lessen dlu drp dyeorg..huhuhuhu…pape pn aku masih xpuas bercuti….macam cpatnye mse berlalu….hehehehe pape aku bersyukur dengan semue yg aku ade skang!!...






HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment