wh0's there??

Tuesday, August 7, 2012

WHATTT !!!!!!?????





 ???????


Hmmmmm xsukenye aku!!!benci sgt!!! Ble name aku tersenarai  ..pergh…benci giler babi btol aku….ade ke patot  princess kne g plkn???? Ish…xsangop aku wei  ble mngenangkn aku mnjalani aktiviti di plkn nti….before tu aku g tusyen….semue org heboh tntng plkn….so aku pun nk check laa…..check gune nset….mule2 aku check kn untuk kwn2 aku….dpt msg..MAAF…anda tidak terpilih…selamat ar korang kn !!! then baru aku check aku punye…ingt kn aku pun xdpt gak..sbb dah 2org aku check kn…..pastu dpt txt dr plkn…TAHNIAH !!! ANDA TERPLIH !!! APeeeekkkk dyee laa…xsenang aku dok dlm kelas tu…serabut pikiran aku…xbole stdy doh !!!erghh..!!stress !! tension !! semue perasaan ade…!!budak depan aku kemain YESSSSS lagi sbb xdpt plkn…SERONOK la kau kn !!! lekk le…baru siri petame kn ??hahahha…


Ble tau aje aku kne g plkn ..ayah aku terus ketawe n menyindir kn aku..bgus ar princess kne masuk lumpor..hahahaha…ape lagi aku ngan  bengang terus menumbok2 ayah aku smabil menjerit xsuke!!!!! Ni ayah punye pasal la!!! Aku salahkn parent aku sebab xnk doa kn aku agar xmasuk plkn..tp aku mmg bengang gler la mase tu…stresss xsuke……semue keje yg aku buat serba xkena pada aritu….teringat2 pada plkn…teruk kn!! Sebab aku mmg xnk g plkn…actually aku da bese pun camping ni…sebab aku salu jgk join aktivit perkhmehan smpi peringkat kebangsaan pun pernah jambori pengakap…so aku xheran pun tido dlm khemah or berlumpur or berkawad da bese pun…tp aku xsuke plkn sebab terlalu lama..
3 bulan woo !!!!hohohho..byk benda2 yg aku angan lepas spm aku nk buat akn tergendala gara2 plkn…xsuke aku…..xpe2….aku AKAN USAHA KN SEBAIK MUNGKIN TIDAK MENYERTAI PLKN tuuuu !! spe ade idea !!!??tolong laa aku ni !!!! pehhlisss !!!!! L L

ANTARA SEbab aku xnk g PLKN ::

1)      Aku nk amek lesen kereta….aku da jnji ngan kwn nk amek sme2…so aku terpkse ketinggaln….kalo da ad lesen kereta senang la aku nk bergerak terutama g shopping…xpyh parent aku amek n anta aku kalo aku nk kemane2...easy right ??….aku jgk bole jd driver pd ebu aku kalo dye malaz nk drve so xda alasn lg ebu aku menolak kalo aku ajak g jln2…
2)      Aku nk jd ank yg mithali..hehehehe dudok rumah kemas2, memasak n aku nk cuba mcm2 resepi dan belajau masak sepnjg cuti nnti …ble ebu aku balik keja semua da siap…dye bole relax goyang kaki spnjang aku tunggu result..walo pun kjap tapi aku dpt jgk berbakti dlm 5 bulan lame tu…..msti aku ley jd isteri yg pndai buat keje rumah nnti..untung sape dpt aku…hehehehehe
3)      Aku nk jd kakak yg pnyayang…nk anta dan amek adik aku pergi tadika..jaga dye xpyah anta rumah pengasuh dye buat sementara waktu…byk masa aku bole habiskn ngan adik aku yg kecik…aku nk tolong ajar dye buat keje skola,ajar dye ngaji  hehehehe mcm2 la aktiviti yg aku pikirkan tok bersame dye nnti..mst seronok kn !!! HAHAHA....
4)      Aku jgk nk  belajau menjahit….actully aku tau la menjahit skit2 sbab dlu aku mmg masuk kelas jahitan tp jhitan asas sja la…so ble cuti ni aku nk belajau buat bju kurung sendiri…jadi lah kn..so ble ada org datang meminang aku nnti bole ar parent aku ckp aku tau serba serbi…hehehehehe mst gamai nk buat aku jd menantu  hahahahahahaha...perasan jp...gurau je laa…tp itu la yg salu ebu aku ckp..

Ini je ar sebab aku xnk pegi plkn…adoyaiiiii plkn buat angan2 aku jd spoil je!!!..tension btol aku….hmm !!


HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment