wh0's there??

Wednesday, July 25, 2012

Ramadhan muncul lagi ...


tajuk xkena pun ngn entry ni...HAHA !!


Hye…..hmmm lame xupdate blog..bukan busy tp xde cter nk kongsi….bese2 aje..nti tulis byk2 org kate berlagak pulk..sikit punye hal pun nk cter…heehehe..sekarang bulan Ramadan..xde ape yang spesel bagi aku….mcm taon2 dulu..tp  aku nk cter tntang result exam aku ar kali ni…saje nk share…result aku bese2 je tp ad ar peningkatan cikit dr exam pertengahan dulu…ape yg nk share  agak lawak ngan result aku ialah add math aku untuk kali ke tiga exam aku score A….dan ape yg lawak math moden pulk untuk kali ke dua aku dpt B…hmmmmm aku xtau…aku suke sgt ngn cikgu yg ajar  n gamai jgk kwn clas yg dpt A …sebnarnye factor guru pun main peranan kot…subjek yg susah pn bole score ..bosan ar cter ttng skola..so xnk  cter lg…


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ni cter len lak....

ehemm2 !!! Actually nk cter tentang mat jambu dlu yg wish bezday aku tu….die baru blik dr Filifina..dye ad ar beli kn aku something.. heeee.. baik kn die..tp aku bukan hamak sgt ngn souvenir  dia..tp kalo da rezki aku terima saje…rezki jgn ditolak kn??...gamai kwn2 skola  fikir  kiteowng kapel..tp sebanrnye tidak pun…!!!!sekarang ni dia da xpkai phne lg sebab nk focus kt SPM ..so dia akn cntct aku sekali skala je melalui phne kwn or public  asrama die…aku xkesah pun..dia jnji ngan aku lepas SPM dia nk serius ngan aku..hohohoho takotnye !!!........sebab dlu aku ckp nk kwn je xnk kapel2 bfore SPM so dia nk tuntut…dan  xkan lepaskn aku….alamak!!!....dia jnji xnk cri gurl len ..hahaha mcm aku percaya kn??xcaye pun..masih ngn prinsip aku….DONT TRUST BOY !!!..*tu sbb aku xde couple….haha..berlagakkkkk kau yee !!!
Da gamai ckp cmtu ngan aku…tp ble aku tolak skejap je da ada awek baru…so aku nk tgok btul tak mat jambu ni punye janji….walau bgamanpun aku still akn minta restu parent aku sape harus aku pilih…..*eley…mcm le ramai nau calon tuu…hahaha

Kalo ikut taste aku si mat jambu memang la pilihan ..sebab dia tinggi so kalo aku jln ngan dia bole aku pkai high hill…sebab aku suke ngn kasut tinggi ni..badan yg agak tegap jgk sbab dia pemain rugby skola n aktif jgk dlm sukan…muke bole tahan la….IQ da tentu die lebih pandai dr aku……grr !!!weekksss….penyabar n pmalu jgk org nye..so aku boleh buli kot!!!!...hahaha   gurau je la…….yg penting dia ikhlas nk kawan aku…dengan  dia  jgk aku bagitau aku ada kwn jgk ngan org lain …mcg2 or selalu col ..so terpulang pada dia same ada nk go on ngan aku atau x…tp dia ok je sebab skang kiteorg berkawan je ..no heart feeling….sebab aku nk yang terbaik….itu hak aku kn????…  : D



HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment