wh0's there??

Tuesday, January 13, 2015

ABIS DA SEM 1 AKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.................................................................................................................................................................


11.1.2015 tamat dah sem 1 aku kt uitm shah alam ni. kejap je wei. mcm xcaye nk masok sem2 dah.. nasib baik aku 3tahun je kt situ. inshaaAllah kalau dah abis degree ni aku xnk keje, aku nk sambung study sampai phD kalau ade rezeki, kalau umur panjang,. well.. perempuan skng susah cri keje. so yg penting aku kene jgk smbung belajar. to get status DR. AMIRA. Bukan doctor yg cucuk2 org tu..tu impian dulu sudah terkubur. hahahhaa jd Dr. Amira Sahar yg ade pangkat phD pun jdlaaa..tinggi impian aku kn? bru abis sem1 ni. hahhahhaa. xsalah nk berangan tinggi .. mne twu jd kenyataan. kehkehkeh.


HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment