wh0's there??

Wednesday, March 14, 2012

princesS Panas Baran..hee !!

a little princess...:)


Hai !!..em..…..lame xupdate blog..kwn2 da tnye2 "bile nk update blog princess??"..hee..…nk kate bz xjgk cume xd cter mnarik kot nk share …skng nga cuti penggal..tp mcm xcuti…claz tambahan makin pnuh..ad smpai mlm lg kol 11 baru habiss..dr pg smpai mlm kelas...pk xpenat agknye....TERUK KN??? Tp xpe kjp je sbb budak2  ostel nk blek kg so clas smpi ari Selasa sjew..hehehehe suke3….
Hmmm cuti kola ni mmg musim keje kawen…so ape lg satu ari smpi 4 jemputan parent aku dpt..jd untuk mjimatkn mase salu parent aku akn bagi dua…kalo ebu g sorang .. aku le terpakse teman…
Mase baru2 ni mmg aku malu btol bile ad sorang pkcik tu kwn ebu ngaku aku sbagi menantu dia..hehehe
Siap dye bg lyanan lbih..amek kn mkanan untuk aku n promote ank dia kt ebu aku…actually aku da bese ble ad mkck2 salu usik2 ckp aku ley jd mnantu… tp yg buat pelik aku kali ni sebab pkcik yg bercakap..heran kn!!!..smpai berulang ulang kali die ckp aku mnantu dia…n minta ebu aku beri restu…perghhh ebu aku cume ia kn je…siap ckp rupa xpnting yg ptg gajen keje..hahahahaha…terkelu dan tersipul malu le aku mase tu..”mcm setuju pulak org tua ni” dlm ati aku ckp..baran!!!!
Ble blek je ape lg aku pun membebel ar ngan ebu ttg kes tu..tp ngan selamba ebu ckp kalo xnk kawen cpat “belajar ar pndai2!! ..” tension2…. Ad gupe , ade pelajaran… ad keje bgus ..ad budi bahasa..baru org pndang tingi ..bukan stakat rupa je wt pe!!! Adoyaiiii terkene lg aku….moral of the story aku kene belajar  bersungguh2 agar aku xkawen cepat hahahahaha…….
Tp kn smpai skang aku xjumpe lg lelaki idaman.. mmg aku gamai kwn lelaki…tp nk cari yg btol2 sabar, tahan ngan kerenah aku lom ad lagi..semua cpt mengalah…xsyokk…..sbb aku ni belakon je lebih …sje nk uji korang !nk gedik2…haha…standard ar gedik2 ni…..  ad agak panas baran,,,kuat merajuk… tp aku nk yg cool..sbab aku ni panas baran skit so kne ar cri yg cool…..hee..aku ni seorg yg PANAS BARAN je…..nk MENANG je..tp hati aku baikk beb  kalau pndai pujuk…law pndai pujuk mesti aku cair…hahahaha!!





HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment