wh0's there??

Tuesday, November 15, 2011

kredit kpd korang !!!!!!!!!!!!

yuhuuuuu...............lme x update blog xtau nk cter ape....nothing spesel happen yg nk share ngn u all.........exam da habes..so omwork ngn study xde ag so aq gase free sgt2....hummm result akhir taon so far so good yg ptg aq xde gagal....add math xgagal..dlu kimia aq paras2 idong je markah skang huh boleh ar di banggakn dpt B plus,..thnk pd kwn2 aq suratus  yg byk tolng ajau sb ko terer n minat subjek ni n kredit jgk pd ady yg bg nota2 kimia dy yg wane wani bg kat aq agr mudah fahm.. thanks aw...actually ni ar subjek yg paling aq lemah sebelum ni akhirnya aq boley jgk buat....
thanks dear !!!!


thanks jgk !! len kali wt la kn sye nota ag ae...hahaha
mase aq byk di habeskn ngan menonton muvee baru  dan lame..byk jgk muvee yg aq xtgok lg..kdang2 smpi 3 muvee aq tgok dlm sehari..kredit jgk aq bg kt  Aniq sb wt sush2 je bg aq mcm2 muvee agr aq xbosan
 ( nti nk lg aw) ...hehehe tu ar aktiviti aq spjg mse skang pas abes exam...
xde nk cter ag ..daaaaaaaaaaa....:)


thanks bg movie.....nnt download la bnyak bg aku tngk tau ! ahahaha...


HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

4 comments: