wh0's there??

Sunday, January 22, 2012

b0yfriend....b0yfriend,...boyfriend......and b0yfriend....herr....=="

BF????

hurmm aku ad bf ke??? nk kate ad mcm xde ..nk kate xde tp mcm ad..aq sndri xtau ape status aku.huhuhuhu...da berpunye or not... aku ad kwn lelaki yg baek...mcm gf n bf sentiase msg n share cerite.... hungan kteowg fmily pun da tau n kteowg wt sementare ni kawan2 je...law nk btol2 pas spm la ye ....so wait n see ar....hahahaha nth2 aku lom abes spm dy da dpt awek kot....

kalo kt kola plk ad yg mgaku aku ni awek dy..time rehat...xkire mase mesti dyeorg dtg kaco ,cri aku n panggil aku "awek"..lawak jgk..ble rehat dy n geng akn cri aku kerumun ramai2...tp aq nk wt cmne??? xkn nk melarikn dri?? kdng2 aku lari jgk g tandas...tp lepas nk balek dr  tandas terjumpe lak dye...da dye kejau aku dr arah belakang....giler ape bdak tu....terkinje2 mcm hape je...so aq wt bodo je kalo kne usikkk...layan kn jela...law terjumpe dye lagi..aku tutup muke..xnk pndang lasong muke dye tu..ee.....mmg sjak first day masok kola ni aku jd bahan usikan yg kaw2 ar smpi skang ...nmpk aku je pngl aku... "myra!! myra!! myra!!.. tugu jap!! aku nk ckp smting ni !!! "dlm aty aku ckp (peh..bdk ni lagi...apele dye nk agknye..).so aq pasrah jew...bukan aq ckp gebang tp ini adalh hakikat..dulu jrang la kene kaco mcm ni....kwn2 along je kaco...sbb kelas aku ngn bdak tu jauh..skng ni da sebelah2 je kelas kteowg...nk lari mne cik myra oii..?herr...seb bek le aku xsekelas ngn dyeowg..law sekelas....mcm mne le agknye kn ??xley belajau aku nnt...so mcm mne aku nk ad bf???? laki yg minat aku pon tkot nk dekat ngn aku sbb gmai kaco...kesian aku kn????  huhu..


HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment