wh0's there??

Friday, September 30, 2011

nk dudok ostell !!!!!!!

tahun depan aku nk fom5 daa.......skola aku agk jao la jgak....s0,,aku gase mcm nk dok ostel...tp ayah aku x bg lar...??mase aku bru pindah telok mas,,aku da mohon da nk dok asrama,,then berjaye la....tp...ayh aku lak x bg...hmm....antare sbb aku nk dok asrama :


1) umah jao...xde la parents aku penat ulang alik amek aku.....
2)nnt ade kelas tambahan....balek x menentu.....law ape2 hal berlaku ke...kn susah??
3)erm....nk jgk rase dok asrama walaupon dulu aku da dok asrama x smpai sebulan then pindah..
4)malassss aku nk gado2 ngn adek aku.....tension di buatnye..
5)senang belajau nnt...cz law aku dok umah...aku x belajau pon sbb xde kwn..boringg la law xde kwn...nnt mengantok then tdo...!!!hahaha

haaa......tu je kot antare sbb2 nye..huh!!aku da ckp da ngn ayh aku nk dok asrama..pastu ayh aku kate..'ko uruskan sendiri!!'ewm........tp mcm mne aku nk uruskan..?err.....xpahammm lar !!!! confuse !!!!!




bubye......



HOLLAND Stands For Hope Our Love Life And Never Defeat

No comments:

Post a Comment